Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне или замени закупената стока в срок до 14 работни дни, считано от датата на получаването и, като разходите по връщането на стоката са за негова сметка.
Търговецът възстановява на Клиента в пълен размер заплатените от него суми в срок до 10 дни връщане на стоката или заменя стоката с избраната от клиента друг артикул или размер пак в срок до 10 дни.
При връщане на стоки, чиято опаковка е повредена или непълна, износена, надраскана, охлузена, както и стоки, които имат липсващи аксесоари, Търговецът си запазва правото да реши дали да приеме връщането или да задържи част от стойността на продукта, която сума ще бъде съобщена след преценяване на щетите.
Връщане не важи за хигиенни материали или продукти, които са използвани от клиента (използвани не включва мерене на продуктите)!
При връщана трябва задължително клиента да се свърже с търговеца по телефона посочен за контакти, за да се уточнят за начина на връщане на стоката!
Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите.
При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС.
Казаното в настоящия раздел се отнася за лица притежаващи качеството на потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.
Email: support@dfashion.bg
Телефон : 0895 72 71 76