1. Трябва ли да създам акаунт, за да пазарувам при вас?
Не, не е нужно. Можете да правите покупки като гост всеки път.
2. Как да създам акаунт?
Моля, щракнете върху „Вход/Регистрация“, последвано от „Създаване на акаунт“ и попълнете вашите лични данни.
3. Как да поръчам?
Пазарувайте желаните артикули, като ги добавите към пазарската си количка. Когато приключите, можете да продължите към завършване на поръчката. Проверете и се уверете, че цялата информация е правилна, преди да потвърдите вашите покупки и плащане.
4. Имам проблеми с добавянето на артикули в количката си
Ще можете да добавяте продуктите, стига да са налични. Може да има случай, в който артикулът е в количката за пазаруване на някой друг, поради което статусът на артикулите се отразява като „Временно не е наличен“. Ако имате друг проблем има вероятност сайта ни просто в момента да е претоварен, затова изчакайте няколко минути и пробвайте отново.
5. Как да платя за поръчките си?
Ние изпращаме всичките си пратки чрез Пощенски паричен превод и единствения вариант за плащане е на място, като може да заплатите в брой или с карта на куриера. Преди да направите плащането вие ще имате възможност да прегледате и тествате продукта, който сте поръчали, за да сте сигурни че получавате, точно това, което сте поръчали.
6. Мога ли да променя и анулирам поръчката си?
Ако желаете да промените или анулирате поръчката си моля да се свържете незабавно с нас на тел. : 0895 72 71 76, за да можем да реагираме възможно най-бързо. Ако пратката вече е изпратена, тя няма как да се анулира и връщането ще трябва да се плати от вас на куриера.
7. Имам код за отстъпка, как мога да го използвам?
Може да добавите код за отстъпка във вашата количка. Ако имате проблем с добавянето на кода може да се свържете с нас, за да ви съдействаме.
8. Как ще разбера дали поръчката ми е потвърдена?
След като направите поръчката си, ще получите имейл с потвърждение от нас, за да потвърдим, че вашите поръчки са получени. Като алтернатива можете да проверите статуса на поръчката си в “Моят акаунт”, ако сте регистриран потребител.
9. Доставяте ли поръчки през уикенда?
Поръчките направени до офис на еконт или спиди се доставят в събота спрямо работното време на избраният от вас офис. Ако желаете доставка до адрес в събота моля да се свържете с нас, за да уточним има ли такава възможност спрямо населеното място и колко ще ви струва допълнително.
10. Колко време ще ми отнеме да получа поръчката си?
Всички поръчки се доставят до крайния клиент в рамките на 5 до 8 работни дни.